Kiedy start?
+20
Matiosa
Edziu
Yaga
Gniew Diabla
kozio
Gasai Yuno
Nathy
Pol Czlowiek Pol Litra
Hotel Moscow
Black Lagoon
Lady Sparta
Arox
Kokaina na taskerze
ADMIN
Whiff of Truth
Jesus Cloud
Kadan
Enemmy
Blyskotka
zikuk
24 posters
Strona 5 z 9
Strona 5 z 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Kiedy start?
Balans postaci już był tyle razy robiony, że mam dosyć ustawiania tego bo każdemu nie dogodzisz.. I to nie tak, że ja sobie sam ten balans wymyślałem tylko z tego co pamiętam był on robiony i testowany z różnymi graczami oraz anbu.
A znowu jeśli wszyscy będą mieć ten sam obszar i ten sam target to jeszcze bardziej nie będzie zróżnicowania.
I nie jest złym pomysłem by każdej postaci wprowadzić cos unikalnego ale co? wymyśl teraz 24 pomysły by każdy różnił się od siebie, ale by nie trzeba było do tego zatrudniać programistów nasa..
I o co chodzi z tym kisame bo nie czaje jakim cudem bije 0 i ma 110% prota?
A znowu jeśli wszyscy będą mieć ten sam obszar i ten sam target to jeszcze bardziej nie będzie zróżnicowania.
I nie jest złym pomysłem by każdej postaci wprowadzić cos unikalnego ale co? wymyśl teraz 24 pomysły by każdy różnił się od siebie, ale by nie trzeba było do tego zatrudniać programistów nasa..
I o co chodzi z tym kisame bo nie czaje jakim cudem bije 0 i ma 110% prota?
Re: Kiedy start?
Druga istotna rzecz, defka.. niszczy to wg. mnie całkowicie grę, pvp z defką.. bez mobów nie ma szans żeby kogoś ubić i jest ona do tego stosunkowo krótka, przez co większość gry skupia się na expieniu następnych charów, żeby zdobyć te defki. Nie wspominając o tym, że 40% defki, 15% sage coata, 3x9% uni itemy, 5% naszyjnik tsunade (nie pamiętam ile dawała tarcza), 81% prota.. i spróbuj zabić takiego 10k lee, który dostaje 81% mniej dmg. Można by je np. osłabić do 20% i zwiększyć czas do np. 12h, dałoby to dużą różnicę, do tego, żeby nie musieć robić co chwilę nową postać, przydałby się jakiś npc, który odnawiałby te defki za jakąś opłatą. To samo z sage coatem, na którym nawet jest napisane, że ktoś to może odnowić. Poza tym.. pety, ich dmg to chyba przesada, wystarczy na początku gry kupić jakiegokolwiek peta, które mają wszystkich na hita..
Kadan- Chunnin
- Liczba postów : 62
Data dojścia : 30/12/2013
Lat? : 24
Skąd : Tak
Re: Kiedy start?
To proponuje tak:
Defka z 40% na 20% - 10h (bez odnawiania u npc)
Sage arm - z 15% na 10%
Wszystkie tarcze pomniejszyc o 1% prota
Pety - zmniejszenie DMG o 50%
Unique set - zmniejszenie dmg zywiolowe o 50%
A z postaciami to trzeba jakoś obmyśleć i dla kazdej profesji coś wymyślić
WAVE ZOSTAJE
Defka z 40% na 20% - 10h (bez odnawiania u npc)
Sage arm - z 15% na 10%
Wszystkie tarcze pomniejszyc o 1% prota
Pety - zmniejszenie DMG o 50%
Unique set - zmniejszenie dmg zywiolowe o 50%
A z postaciami to trzeba jakoś obmyśleć i dla kazdej profesji coś wymyślić
WAVE ZOSTAJE
Re: Kiedy start?
Dużo razy widziałem jak gracze tego używają do pvp i sprawdza się bo łatwiej i sprytniej można kogoś zabić ładując combo a nie bezsensowne bicie jednego czaru
Re: Kiedy start?
Co do petów
Można im zmniejszyć dmg o 40-50%, ale większym problemem jest to, że blokują przejścia.
Można zrobić npc tak jak do misji zetsu, 6 misji na oddanie każdego scrolla. Gdy oddasz wszystkie 6 dostajesz jednego peta - nie pamiętam jakie sprity w kliencie są więc grafika do ustalenia. DMG natomiast miałby taki sam jak aktualnie jest teraz z 6 petami = po prostu zsumować te 6 i ustawić mu taki.
Ma to plusy i minusy, no praktycznie do 6k lvla nie było by petów, ale wszystkie 6 da się zdobyć z questów. Mimo wszystko pety (a zwłaszcza ta cała szóstka) dopiero w tym okresie jest używana, głownie na pvp czasem na sagi. Do expa one się nie nadają więc dużej straty by nie było
Można im zmniejszyć dmg o 40-50%, ale większym problemem jest to, że blokują przejścia.
Można zrobić npc tak jak do misji zetsu, 6 misji na oddanie każdego scrolla. Gdy oddasz wszystkie 6 dostajesz jednego peta - nie pamiętam jakie sprity w kliencie są więc grafika do ustalenia. DMG natomiast miałby taki sam jak aktualnie jest teraz z 6 petami = po prostu zsumować te 6 i ustawić mu taki.
Ma to plusy i minusy, no praktycznie do 6k lvla nie było by petów, ale wszystkie 6 da się zdobyć z questów. Mimo wszystko pety (a zwłaszcza ta cała szóstka) dopiero w tym okresie jest używana, głownie na pvp czasem na sagi. Do expa one się nie nadają więc dużej straty by nie było
Yaga- S-Jounnin
- Liczba postów : 185
Data dojścia : 17/05/2013
Lat? : 28
Re: Kiedy start?
+ zmiana tych początkowych questów, których chyba nikt nie robi, bo nie ma sensu XD, ten na naruto item też przydałoby się zmienić, bo te itemy praktycznie nic nie dają
Kadan- Chunnin
- Liczba postów : 62
Data dojścia : 30/12/2013
Lat? : 24
Skąd : Tak
Re: Kiedy start?
Przyznaje się, nie czytałam wszystkich wcześniejszych komentarzy. Ale z sentymentu do SOFO chciałam napisać kilka słów, a może raczej uwag od siebie...
1. Pierwszym punktem tej cudownej wypowiedzi będzie.. Administracja! Nie ma serwera, nie ma działalności, nie ma nic bez dobrej, zorganizowanej administracji - która sumiennie wypełniając swoje obowiązki ma kontrolę nad tym, co dzieje się na OTS'ie. Wiadomo, że powinna być to osoba, która miała już wcześniej doczynienia z takimi rzeczami. Dobrze by było, gdyby potrafiła również tworzyć grafiki, a z czego wiem, był tutaj jeden taki, który je robił.
2. Kwestia botów. Absolutnie zabroniona. Po co komu stawiać serwer, gdzie nikt sam nic z siebie nie da, tylko dostanie gotowe? Bot powinien być zabroniony i surowo karany, a wszelkie bugi usunięte.
3. Pod uwagę wzięłabym również.. Balans itemów. Tak, ponieważ niektóre itemy są tak skonstruowane, że zakładający je gracz jest niemal nieśmiertelny. Wyklucza to bowiem jakikolwiek sens PVP - które przypominam, jest świetną atrakcją w grze, jak i dobrym sposobem na eventy typu turniej. Sofo ma 13 klas, co można dobrze wykorzystać w tej sprawie. Dopracować kilka rzeczy odnośnie skilli i byłoby cacy. Grafiki to najmniejszy problem.
4. Balans mobów - Może źle to napisałam, ale exp jest po prostu zbyt łatwy. Głównie przez powyższy podpunkt, jakim są itemy. W tej kwestii bardziej przydałby się balans expa. Ludzie którzy wbijają lvl zbyt łatwo, przestają po prostu grać po jakimś czasie z nudy. Poza tym, zmniejszenie expa, dałoby większą szansę adminowi utrzymać serwer. Jako że ludzie zbyt szybko expią na SOFO, to po miesiącu serwer pada. Dalsza gra, po 8k lvl nie ma zbytniego sensu. Zmniejszenie doświadczenia pozoliło by administracji zadbać o przyszłościową grę. Miałbyś więcej czasu na dodawanie nowych questów czy expowisk na wyższe lvle, gdybyś śledził postęp gry, o którym wspomniałam w punkcie numer 1.
5. Dopracowanie eventów mogłoby mieć pozytywny odzew. Kilka duzych eventów w roku, trwających po kilka dni czy nawet tygodni. Przykładem mogłyby być eventy okolicznościowe, np. na halloween, wielkanoc czy walentynki. Eventy te polegały by na zbieraniu itemów, czy zabijaniu mobów które w ten czas pojawiałyby się na mapie. Nagradzany byłby wkład w wydarzenie. Kwestia dopracowania. Do tego jeden mini event w weekend, lub bonus w postaci dodatkowego % expa przez kilka godzin w weekend, żeby nie było za łatwo.
6. Wątki fabularne mogłyby dać dużą inspirację do eventów. Dlaczego by nie napisać fabuły SOFO, historii, z której później mogły by być serwerowe egzaminy, powiedzmy raz w miesiącu, czy tygodniu. Uczestnicy byliby punktowani, a po kilku takich egzaminach wybierałoby się najlepszego z sumy punktów "ucznia" i nagradzało.
7. Jedna, konkretna, duza edycja. Tak, zdecydowanie to nadałoby sens istnieniu tego serwera. Ludzie którzy wchodzą na grę, gdzie i tak wiedzą że za pare tygodni/miesięcy nikt nie będzie grał i będzie reset, po czasie zaczynają się tym nudzić. Po prostu. Uważam że jedna, stała edycja mogłaby rozwiązać wiele problemów.
Na ten moment to tyle uwag, uważam że sofo działało zbyt szybko i było zbyt monotonne. Dlatego fajnie by było gdybyś wziął pod uwagę te wskazówki. Jeżeli byś chciał, udzielam się pomocą.
Buziaki!
1. Pierwszym punktem tej cudownej wypowiedzi będzie.. Administracja! Nie ma serwera, nie ma działalności, nie ma nic bez dobrej, zorganizowanej administracji - która sumiennie wypełniając swoje obowiązki ma kontrolę nad tym, co dzieje się na OTS'ie. Wiadomo, że powinna być to osoba, która miała już wcześniej doczynienia z takimi rzeczami. Dobrze by było, gdyby potrafiła również tworzyć grafiki, a z czego wiem, był tutaj jeden taki, który je robił.
2. Kwestia botów. Absolutnie zabroniona. Po co komu stawiać serwer, gdzie nikt sam nic z siebie nie da, tylko dostanie gotowe? Bot powinien być zabroniony i surowo karany, a wszelkie bugi usunięte.
3. Pod uwagę wzięłabym również.. Balans itemów. Tak, ponieważ niektóre itemy są tak skonstruowane, że zakładający je gracz jest niemal nieśmiertelny. Wyklucza to bowiem jakikolwiek sens PVP - które przypominam, jest świetną atrakcją w grze, jak i dobrym sposobem na eventy typu turniej. Sofo ma 13 klas, co można dobrze wykorzystać w tej sprawie. Dopracować kilka rzeczy odnośnie skilli i byłoby cacy. Grafiki to najmniejszy problem.
4. Balans mobów - Może źle to napisałam, ale exp jest po prostu zbyt łatwy. Głównie przez powyższy podpunkt, jakim są itemy. W tej kwestii bardziej przydałby się balans expa. Ludzie którzy wbijają lvl zbyt łatwo, przestają po prostu grać po jakimś czasie z nudy. Poza tym, zmniejszenie expa, dałoby większą szansę adminowi utrzymać serwer. Jako że ludzie zbyt szybko expią na SOFO, to po miesiącu serwer pada. Dalsza gra, po 8k lvl nie ma zbytniego sensu. Zmniejszenie doświadczenia pozoliło by administracji zadbać o przyszłościową grę. Miałbyś więcej czasu na dodawanie nowych questów czy expowisk na wyższe lvle, gdybyś śledził postęp gry, o którym wspomniałam w punkcie numer 1.
5. Dopracowanie eventów mogłoby mieć pozytywny odzew. Kilka duzych eventów w roku, trwających po kilka dni czy nawet tygodni. Przykładem mogłyby być eventy okolicznościowe, np. na halloween, wielkanoc czy walentynki. Eventy te polegały by na zbieraniu itemów, czy zabijaniu mobów które w ten czas pojawiałyby się na mapie. Nagradzany byłby wkład w wydarzenie. Kwestia dopracowania. Do tego jeden mini event w weekend, lub bonus w postaci dodatkowego % expa przez kilka godzin w weekend, żeby nie było za łatwo.
6. Wątki fabularne mogłyby dać dużą inspirację do eventów. Dlaczego by nie napisać fabuły SOFO, historii, z której później mogły by być serwerowe egzaminy, powiedzmy raz w miesiącu, czy tygodniu. Uczestnicy byliby punktowani, a po kilku takich egzaminach wybierałoby się najlepszego z sumy punktów "ucznia" i nagradzało.
7. Jedna, konkretna, duza edycja. Tak, zdecydowanie to nadałoby sens istnieniu tego serwera. Ludzie którzy wchodzą na grę, gdzie i tak wiedzą że za pare tygodni/miesięcy nikt nie będzie grał i będzie reset, po czasie zaczynają się tym nudzić. Po prostu. Uważam że jedna, stała edycja mogłaby rozwiązać wiele problemów.
Na ten moment to tyle uwag, uważam że sofo działało zbyt szybko i było zbyt monotonne. Dlatego fajnie by było gdybyś wziął pod uwagę te wskazówki. Jeżeli byś chciał, udzielam się pomocą.
Buziaki!
Lady Sparta- ANBU
- Liczba postów : 58
Data dojścia : 01/07/2013
Lat? : 26
Skąd : Żywiec
Re: Kiedy start?
Yaga napisał:Co do petów
Można im zmniejszyć dmg o 40-50%, ale większym problemem jest to, że blokują przejścia.
Można zrobić npc tak jak do misji zetsu, 6 misji na oddanie każdego scrolla. Gdy oddasz wszystkie 6 dostajesz jednego peta - nie pamiętam jakie sprity w kliencie są więc grafika do ustalenia. DMG natomiast miałby taki sam jak aktualnie jest teraz z 6 petami = po prostu zsumować te 6 i ustawić mu taki.
Ma to plusy i minusy, no praktycznie do 6k lvla nie było by petów, ale wszystkie 6 da się zdobyć z questów. Mimo wszystko pety (a zwłaszcza ta cała szóstka) dopiero w tym okresie jest używana, głownie na pvp czasem na sagi. Do expa one się nie nadają więc dużej straty by nie było
Czyli zmiana tak aby nie było żadnego peta póki nie uzbieramy 6 scrolli i ich nie oddamy do npc? czy źle rozumiem?
Tyle, że kto będzie chciał to i tak kupi scrolle w SMS i będzie po prostu na niskim levelu latać z nim więc nie rozumiem jak do 6k nie było by petow?
Re: Kiedy start?
Teoretycznie to żadna różnica, f2p gracz po prostu miałby je później. Dmg tak czy siak ten 1 pet miałby taki sam jak wszystkie 6 naraz a po prostu mniej miejsca by zajmował. Przy 3 osobach 18 petów jest, po co tak?
Do 6k miałem na myśli f2p gracza który nie kupuje petów z sms // nie ma szczęścia w prezentach/eventach // robi tylko questy i sagi
Jak ci odpowiada to je możesz też usunąć z sms, bo mało kto je kupuje skoro są za darmo później
Do 6k miałem na myśli f2p gracza który nie kupuje petów z sms // nie ma szczęścia w prezentach/eventach // robi tylko questy i sagi
Jak ci odpowiada to je możesz też usunąć z sms, bo mało kto je kupuje skoro są za darmo później
Yaga- S-Jounnin
- Liczba postów : 185
Data dojścia : 17/05/2013
Lat? : 28
Re: Kiedy start?
No dobrze, mogłam się pomylić bo trochę już ten serwer czasu temu umarł. xD To jeszcze lepiej można to rozpracować, mając 24 postaci.
Aktualizacja strony - dobry pomysł.
Zbyt częste eventy? Moim zdaniem trochę lipka, gdyby sofo jakimś cudem stało się jedno-edycjowe. Może by wprowadzić większą ilość miast docelowych oraz teleport do 1 miejsca, gdzie mogły by się spotykać wszystkie postacie, takie jakby pvp, w celu przyodziania się też w fabułę anime.
Aktualizacja strony - dobry pomysł.
Zbyt częste eventy? Moim zdaniem trochę lipka, gdyby sofo jakimś cudem stało się jedno-edycjowe. Może by wprowadzić większą ilość miast docelowych oraz teleport do 1 miejsca, gdzie mogły by się spotykać wszystkie postacie, takie jakby pvp, w celu przyodziania się też w fabułę anime.
Lady Sparta- ANBU
- Liczba postów : 58
Data dojścia : 01/07/2013
Lat? : 26
Skąd : Żywiec
Re: Kiedy start?
Lady Sparta napisał:Przyznaje się, nie czytałam wszystkich wcześniejszych komentarzy. Ale z sentymentu do SOFO chciałam napisać kilka słów, a może raczej uwag od siebie...
1. Pierwszym punktem tej cudownej wypowiedzi będzie.. Administracja! Nie ma serwera, nie ma działalności, nie ma nic bez dobrej, zorganizowanej administracji - która sumiennie wypełniając swoje obowiązki ma kontrolę nad tym, co dzieje się na OTS'ie. Wiadomo, że powinna być to osoba, która miała już wcześniej doczynienia z takimi rzeczami. Dobrze by było, gdyby potrafiła również tworzyć grafiki, a z czego wiem, był tutaj jeden taki, który je robił.
2. Kwestia botów. Absolutnie zabroniona. Po co komu stawiać serwer, gdzie nikt sam nic z siebie nie da, tylko dostanie gotowe? Bot powinien być zabroniony i surowo karany, a wszelkie bugi usunięte.
3. Pod uwagę wzięłabym również.. Balans itemów. Tak, ponieważ niektóre itemy są tak skonstruowane, że zakładający je gracz jest niemal nieśmiertelny. Wyklucza to bowiem jakikolwiek sens PVP - które przypominam, jest świetną atrakcją w grze, jak i dobrym sposobem na eventy typu turniej. Sofo ma 13 klas, co można dobrze wykorzystać w tej sprawie. Dopracować kilka rzeczy odnośnie skilli i byłoby cacy. Grafiki to najmniejszy problem.
4. Balans mobów - Może źle to napisałam, ale exp jest po prostu zbyt łatwy. Głównie przez powyższy podpunkt, jakim są itemy. W tej kwestii bardziej przydałby się balans expa. Ludzie którzy wbijają lvl zbyt łatwo, przestają po prostu grać po jakimś czasie z nudy. Poza tym, zmniejszenie expa, dałoby większą szansę adminowi utrzymać serwer. Jako że ludzie zbyt szybko expią na SOFO, to po miesiącu serwer pada. Dalsza gra, po 8k lvl nie ma zbytniego sensu. Zmniejszenie doświadczenia pozoliło by administracji zadbać o przyszłościową grę. Miałbyś więcej czasu na dodawanie nowych questów czy expowisk na wyższe lvle, gdybyś śledził postęp gry, o którym wspomniałam w punkcie numer 1.
5. Dopracowanie eventów mogłoby mieć pozytywny odzew. Kilka duzych eventów w roku, trwających po kilka dni czy nawet tygodni. Przykładem mogłyby być eventy okolicznościowe, np. na halloween, wielkanoc czy walentynki. Eventy te polegały by na zbieraniu itemów, czy zabijaniu mobów które w ten czas pojawiałyby się na mapie. Nagradzany byłby wkład w wydarzenie. Kwestia dopracowania. Do tego jeden mini event w weekend, lub bonus w postaci dodatkowego % expa przez kilka godzin w weekend, żeby nie było za łatwo.
6. Wątki fabularne mogłyby dać dużą inspirację do eventów. Dlaczego by nie napisać fabuły SOFO, historii, z której później mogły by być serwerowe egzaminy, powiedzmy raz w miesiącu, czy tygodniu. Uczestnicy byliby punktowani, a po kilku takich egzaminach wybierałoby się najlepszego z sumy punktów "ucznia" i nagradzało.
7. Jedna, konkretna, duza edycja. Tak, zdecydowanie to nadałoby sens istnieniu tego serwera. Ludzie którzy wchodzą na grę, gdzie i tak wiedzą że za pare tygodni/miesięcy nikt nie będzie grał i będzie reset, po czasie zaczynają się tym nudzić. Po prostu. Uważam że jedna, stała edycja mogłaby rozwiązać wiele problemów.
Na ten moment to tyle uwag, uważam że sofo działało zbyt szybko i było zbyt monotonne. Dlatego fajnie by było gdybyś wziął pod uwagę te wskazówki. Jeżeli byś chciał, udzielam się pomocą.
Buziaki!
Oho kogo tutaj gościmy i widzę, że konkretnie rozpisane więc biorę się za wypisanie opinii o każdym punkcie
Ad 1. To prawda, dlatego do administracji jest planowane dodanie dwóch anbu zamiast jednego. Mniej więcej te dwie osoby są już wytypowane do tego osoby które miały już z tym styczność i dosyć dobrze prawiły tę funkcję.
Ad 2. Zgodzę się, boty psują satysfakcję z gry a co za tym idzie szybko się ona nudzi, a jeżeli boty nie są jakoś bardzo piętnowane to ludzie się nie boją bo włączą alarm i zawsze są na gotowości aby nie otrzymać bana. A potem jest "wbilem 50k w 2 dni (OCZYWIŚCIE RĘCZNIE BO SEN NIKOMU NIE POTRZEBNY) i mi się znudziło". Więc myślę, że boty będzie trzeba karać mocniej.
Ad 3. O balansie itemów już wspominaliśmy wyżej i nawet wyszło, że postać potrafi być niemal nieśmiertelna jeżeli dobrze poskłada przedmioty.. Ale trzeba by było zrobić jakąś rozpiskę jak zmienić (osłabić) najpopularniejsze przedmioty.
Ad 4. Kilka odpowiedzi wyżej był właśnie wspomniany temat zmniejszenia expa i tak zrobiłem, exp został zmniejszony o 50%.
Ad 5. Jak wiadomo z eventów korzystają gracze, i trzeba by było wymyślić jakieś ciekawe eventy tak aby każdemu albo chociaż większości dogodzić i aby każdy się dobrze bawił bo właśnie o to chodzi w eventach, o dobrej zabawie a nagrody z itemów powinny być na drugim planie. Okolicznościowe eventy prawie zawsze się pojawiały i polegały właściwie na tym samym czyli zabijanie specjalnych potworów > zbieranie z nich itemow > oddawanie ich i otrzymywanie nagrody, jest to dosyć fajny i skuteczny event który da się dostosować do każdej okazji.
Ad 6. Z historią serwera to myślę, że już jest grubo za późno bo o takim czymś się powinno myśleć już przy tworzeniu podstawy serwera a nie już w takiej rozbudowie. Chyba, że źle zrozumiałem ten punkt więc można mnie poprawić.
Ad 7. Co do nudy na serwerze to właśnie wiąże się to z powyższymi rzeczami tj. boty, duży exp, za mocne przedmioty przez które nie trzeba się z niczym specjalnie męczyć.
Re: Kiedy start?
No Dedzik, z tym sms schopem też coś pomyśl, jak wyżej było pisane.
Troche poświęcenia, wyobraźni i zrobisz naprawdę supi OTS'a ^_^
Troche poświęcenia, wyobraźni i zrobisz naprawdę supi OTS'a ^_^
Lady Sparta- ANBU
- Liczba postów : 58
Data dojścia : 01/07/2013
Lat? : 26
Skąd : Żywiec
Re: Kiedy start?
Dobra na pierwszy ogień pójdą przedmioty, tyle, że ja nie gram jako gracz na serwerze więc nie wiem z jakich itemów najczęściej korzystają gracze. Więc ktoś obeznany dałby radę mniej więcej napisać jakie przedmioty należało by osłabić?
Re: Kiedy start?
Nie chce mi się czytać wypocin Rudej.
Deczu co do itemów to mogę Ci pomóc w reworku tych gówienek
Deczu co do itemów to mogę Ci pomóc w reworku tych gówienek
Enemmy- Gennin
- Liczba postów : 43
Data dojścia : 20/01/2014
Re: Kiedy start?
Shanks napisał:Nie chce mi się czytać wypocin Rudej.
Deczu co do itemów to mogę Ci pomóc w reworku tych gówienek
Tzn możesz tylko napisać jakie itemy a z nerfem dam sobie rade
Re: Kiedy start?
A właśnie, nie lepiej byłoby usunąć as z transów, żeby można go było normalnie skillować, żeby pvp nie zależało tak bardzo od lvla? To samo z mlvl, bodajże na 81 jest bug i nie da się wbić więcej.
Kadan- Chunnin
- Liczba postów : 62
Data dojścia : 30/12/2013
Lat? : 24
Skąd : Tak
Re: Kiedy start?
Ogólnie to nie wiem czy jest sens nerfić przedmioty skoro najczęściej to defka była problemem, 40% z ogólnego ~80% prota mniej więcej. Teraz jak będzie miała 20% to chyba wystarczająca zmiana
______________________________
Nowy box rozdawany na starcie zamiast prezentu. Prezent ma szansę dropnąć shinobi item przez co taka osoba na starcie ma już znaczną przewagę nad osobą której dropnął legendarny rol.
Co by się w nim znajdowało, hmm...
raikage hat
raikage shirt
anbu mask hp
anbu mask cp
pacc 1 day
red cash box
pet box (a tam te 6 nowych pet scrolli z poprzedniego pomyslu)
suna hat
suna shirt
suna legs
suna boots
suna glove
suna sword
endless kunai
nowy shield 1% prota
nowy amulet 1% prota
Szansa na każdy item taka sama, 6,25%
Z samego prezentu natomiast albo usunąć rola albo zmodyfikować go by był nieskończony lub miał np. 100 użyć. Prezent każdy może zdobyć z questa 5k lvl, można go wykorzystywać w innych eventach, na pewno nie na starcie
______________________________
Nowy box rozdawany na starcie zamiast prezentu. Prezent ma szansę dropnąć shinobi item przez co taka osoba na starcie ma już znaczną przewagę nad osobą której dropnął legendarny rol.
Co by się w nim znajdowało, hmm...
raikage hat
raikage shirt
anbu mask hp
anbu mask cp
pacc 1 day
red cash box
pet box (a tam te 6 nowych pet scrolli z poprzedniego pomyslu)
suna hat
suna shirt
suna legs
suna boots
suna glove
suna sword
endless kunai
nowy shield 1% prota
nowy amulet 1% prota
Szansa na każdy item taka sama, 6,25%
Z samego prezentu natomiast albo usunąć rola albo zmodyfikować go by był nieskończony lub miał np. 100 użyć. Prezent każdy może zdobyć z questa 5k lvl, można go wykorzystywać w innych eventach, na pewno nie na starcie
Yaga- S-Jounnin
- Liczba postów : 185
Data dojścia : 17/05/2013
Lat? : 28
Re: Kiedy start?
^ I do tego smiercio, nie ma sensu nerfić sage coata do 10%, bo będzie dawał 1% wiecej od unique, a jest czasowy.
Kadan- Chunnin
- Liczba postów : 62
Data dojścia : 30/12/2013
Lat? : 24
Skąd : Tak
Re: Kiedy start?
poprosze dodac nowe expy poniewaz te expy aktualne sa juz nudne i kwadratowe tak jak klocki w minecrafcie
Kokaina na taskerze- Gennin
- Liczba postów : 30
Data dojścia : 18/04/2013
ekhhm.
1.
Możliwość tworzenia przykładowych "teamów" na serverze, coś innego niż gildie. Przykładowo mielibyśmy w drużynie od 3 do 10 osób i te 3 osoby by miały po 1 deadzie, mieliby np. -30 punktów.
Punkty naliczały by się za pomocą oddzielnych questów, zabójstw [W tym przypadku +10].
W ciągu Pon-Pt byłyby kwalifikacje do danej "ligi teamowej" [tak pomysł zaczerpnięty z Fify 17 i słynnego "Fut Champions"], dajmy na to ze do zakwalifikowania do tej ligi byłoby potrzebne 10k punktów. Oczywiście dana liga byłaby dostępna po 10k lvl. W razie tego gdy ktoś się do niej zakwalifikuje w weekend będzie turniej która drużyna zdobędzie więcej punktów. Przykładowe drużyny z miejsc 10-4 będą dostawać 500 rue exp box itd [to zależy od ciebie decz] 3-2 np. 1k rue a 1 miejsce 1 itemek. Oczywiście 1 a nie dla każdej osoby
Wstępny plan punktacji.
Frag = 10 pkt.
Dead = -10pkt.
i ew. jakieś inne questy = +pkt
2.
Zaaktualizowanie stronki, transy sprzed 2 edycji, poważnie XD
3.
Odświeżenie questów typu darques [nie pamiętam jak to się pisało ]
Osobiście mógłbym ci w tym pomóc.
4.
Przebudowanie konohy, jak patrze na to temple to mi się kadałn przypomina (':
więcej pomysłów postaram się dodać później
Ostatnio zmieniony przez Nathy dnia Pon Sty 09, 2017 7:17 pm, w całości zmieniany 1 raz
Nathy- Gennin
- Liczba postów : 25
Data dojścia : 23/05/2016
Re: Kiedy start?
Zrobiłem tak jak uznałem, że bedzie najlepiej. Wszystkie przedmioty które miały więcej prota niż 3% obniżyłem o 1% (np. z 5% -> 4% itd..), Juubi unique set do 7% , sage armor do 10%, a defka do 20% na 10h
Re: Kiedy start?
Ekhem...
Dzień dobry. No to tak. Zmniejszenie expa - dobre zagranie. Zobaczymy jak się sprawdzi w praktyce.
Obecna ilość profesji wystarczająca - lepiej by było to zbalansować, ale jak pisałeś, że już nie zamierzasz tego robić no to się zastanów czy jest sens robić serwer gdzie pvp leży. Myślisz, że to przejdzie? Rudo to widzę.
Boty. Serwer gdzie grają boty, nie gracze NIGDY nie będzie dobry. Nic dziwnego, że gra się nudzi jak nie ma z tego żadnej przyjemności. To tak jakbyś grał w sapera i wiedział gdzie są bomby. Duża satysfakcja co?
Mapa. Gra tak na prawdę (poza sagami) polega na przeteleportowaniu się na wyspę, expieniu, powrocie i przeteleportowaniu na inną wyspę. Monotonia. Może by tak questy, ewentualnie niektóre expy porozstawiać gdzieś na mapie. Dojście do nich wymagałoby nie tylko ruszenia dupy z miasta, ale też odkrycia jak się tam dostać, czy na pewno nie wyleci nam coś co zdejmie nas na hita? Czy wychodząc z miasta nie dorwie nas jakiś pk? Osobiście 99% czasu gry spędziłem nie wychodząc z miasta. Tam jest wszystko. Jest dużo terenu który można wykorzystać na mapę, fajnie, ciekawie i ładnie zrobioną. Trzeba tylko chcieć. Osobiście uważam, że dobra mapa to przynajmniej 50% sukcesu.
Itemy. Tu się nie wypowiem za bardzo, bo ostatnie 2 edycje przestałem w temple. Z tego powodu nie orientuje się. Choć robienie itemów nieuwzględniając obecnych nic dobrego nie wnosi. Przykładowo robiąc itemy dające ileś tam prota, powinieneś wziąć pod uwagę, że z defką wprowadzą totalny burdel, a gracze będą niemal nieśmiertelni... Może pora zrobić jakieś różnorodne itemy, żeby każda postać nie biegała z tym samym eq?
Co do historii o której wspomniała Sparta. Nigdy nie jest za późno, żeby opisać w jakiś sposób "fabułe". Wiem doskonale co miała na myśli, aczkolwiek z tym jaki poziom niektórzy tutaj reprezentują to i tak nikt by pewnie tego nie przeczytał. Więc pewnie to zbędne starania.
Forum i Strona. Ogarnij, uporządkuj i pousuwaj niepotrzebne rzeczy, bo jak widzę posty z 2015 roku to nie wiem czy śmiać się czy płakać. Jest tu jedne wielkie Gówno ze wszystkich edycji, którego nikt od samego początku nie potrafi sprzątnąć.
Eventy. Jeśli myślisz, że jak do tej pory będziesz robił po 5 eventów dziennie rozdając itemy to zatrzymasz przy sobie graczy to się mylisz. To tak nie działa. Eventy to ma być dodatkowa rozrywka, ale też wydarzenie. Nie coś co będzie codziennie na tej samej zasadzie. Równie dobrze mógłbyś napisać na stronie "codziennie o 18 rozdam wszystkim prezenty, czekajcie" Tak to wyglądało ostatnimi czasy. Zdecydowanie powinny być bardziej przemyślane i czymś przyciągać do siebie graczy.
Pety. Wprowadź ograniczenie, że pety będą od przykładowo 800 lvl'a albo zrób, żeby ich dmg był dostosowany do twojego poziomu.
Spelle. Może jakieś nowe grafiki czarów? Dajmy takiego Itachi'ego. Czemu nie ma nic z wykorzystaniem kruków? Przecież tego było pełno w anime. No właśnie i tutaj kolejne pytanie. Czy koniecznie wszystkie spelle na serwerze muszą opierać się na zasadzie rzucić, zadać dmg albo się wyleczyć? No ale pewnie większość potworów i tak ma niewrażliwość na żywioły. No i tutaj znowu. Żywioły - kolejny zakres możliwości.
Gildie. Tu zostawię bez komentarza. Tak po prostu.
Nie wspomniałem o niczym co by było niemożliwe do zrobienia. Trzeba tylko chcieć, i może pora zacząć słuchać graczy, bo jak widziałem w jednym temacie większość mówi, że coś jest złe to Ty i tak się upierasz przy tym, że jest dobrze mimo, iż nigdy nie grałeś na własnym serwerze. Nie bierz tego postu do siebie jako wytykanie jakichś błędów. Czysta informacja nad czym można popracować.
Do widzenia . Jajuś odmeldowuje się.
Dzień dobry. No to tak. Zmniejszenie expa - dobre zagranie. Zobaczymy jak się sprawdzi w praktyce.
Obecna ilość profesji wystarczająca - lepiej by było to zbalansować, ale jak pisałeś, że już nie zamierzasz tego robić no to się zastanów czy jest sens robić serwer gdzie pvp leży. Myślisz, że to przejdzie? Rudo to widzę.
Boty. Serwer gdzie grają boty, nie gracze NIGDY nie będzie dobry. Nic dziwnego, że gra się nudzi jak nie ma z tego żadnej przyjemności. To tak jakbyś grał w sapera i wiedział gdzie są bomby. Duża satysfakcja co?
Mapa. Gra tak na prawdę (poza sagami) polega na przeteleportowaniu się na wyspę, expieniu, powrocie i przeteleportowaniu na inną wyspę. Monotonia. Może by tak questy, ewentualnie niektóre expy porozstawiać gdzieś na mapie. Dojście do nich wymagałoby nie tylko ruszenia dupy z miasta, ale też odkrycia jak się tam dostać, czy na pewno nie wyleci nam coś co zdejmie nas na hita? Czy wychodząc z miasta nie dorwie nas jakiś pk? Osobiście 99% czasu gry spędziłem nie wychodząc z miasta. Tam jest wszystko. Jest dużo terenu który można wykorzystać na mapę, fajnie, ciekawie i ładnie zrobioną. Trzeba tylko chcieć. Osobiście uważam, że dobra mapa to przynajmniej 50% sukcesu.
Itemy. Tu się nie wypowiem za bardzo, bo ostatnie 2 edycje przestałem w temple. Z tego powodu nie orientuje się. Choć robienie itemów nieuwzględniając obecnych nic dobrego nie wnosi. Przykładowo robiąc itemy dające ileś tam prota, powinieneś wziąć pod uwagę, że z defką wprowadzą totalny burdel, a gracze będą niemal nieśmiertelni... Może pora zrobić jakieś różnorodne itemy, żeby każda postać nie biegała z tym samym eq?
Co do historii o której wspomniała Sparta. Nigdy nie jest za późno, żeby opisać w jakiś sposób "fabułe". Wiem doskonale co miała na myśli, aczkolwiek z tym jaki poziom niektórzy tutaj reprezentują to i tak nikt by pewnie tego nie przeczytał. Więc pewnie to zbędne starania.
Forum i Strona. Ogarnij, uporządkuj i pousuwaj niepotrzebne rzeczy, bo jak widzę posty z 2015 roku to nie wiem czy śmiać się czy płakać. Jest tu jedne wielkie Gówno ze wszystkich edycji, którego nikt od samego początku nie potrafi sprzątnąć.
Eventy. Jeśli myślisz, że jak do tej pory będziesz robił po 5 eventów dziennie rozdając itemy to zatrzymasz przy sobie graczy to się mylisz. To tak nie działa. Eventy to ma być dodatkowa rozrywka, ale też wydarzenie. Nie coś co będzie codziennie na tej samej zasadzie. Równie dobrze mógłbyś napisać na stronie "codziennie o 18 rozdam wszystkim prezenty, czekajcie" Tak to wyglądało ostatnimi czasy. Zdecydowanie powinny być bardziej przemyślane i czymś przyciągać do siebie graczy.
Pety. Wprowadź ograniczenie, że pety będą od przykładowo 800 lvl'a albo zrób, żeby ich dmg był dostosowany do twojego poziomu.
Spelle. Może jakieś nowe grafiki czarów? Dajmy takiego Itachi'ego. Czemu nie ma nic z wykorzystaniem kruków? Przecież tego było pełno w anime. No właśnie i tutaj kolejne pytanie. Czy koniecznie wszystkie spelle na serwerze muszą opierać się na zasadzie rzucić, zadać dmg albo się wyleczyć? No ale pewnie większość potworów i tak ma niewrażliwość na żywioły. No i tutaj znowu. Żywioły - kolejny zakres możliwości.
Gildie. Tu zostawię bez komentarza. Tak po prostu.
Nie wspomniałem o niczym co by było niemożliwe do zrobienia. Trzeba tylko chcieć, i może pora zacząć słuchać graczy, bo jak widziałem w jednym temacie większość mówi, że coś jest złe to Ty i tak się upierasz przy tym, że jest dobrze mimo, iż nigdy nie grałeś na własnym serwerze. Nie bierz tego postu do siebie jako wytykanie jakichś błędów. Czysta informacja nad czym można popracować.
Do widzenia . Jajuś odmeldowuje się.
Matiosa- Chunnin
- Liczba postów : 91
Data dojścia : 29/04/2013
Lat? : 28
Skąd : Z Jajka
Re: Kiedy start?
Dobra mniej wiecej zrobiłem małą rozpiskę podstaw, co o niej myślicie?
1. Administracja: admin + 2 anbu
2. Totalny zakaz botow
3. balans itemow (prota)
4. zmniejszenie expa
5. rzadsze eventy ale lepsze i bardziej rozbudowane
6. ogarnac cos by postacie sie roznily od siebie
7. ogarnac zywioly
8. czesc expowisk usunac z teleporta i dodac za miastem
9. na starcie nie rozdawac prezentow a zrobic nowy box
10. ogarnac forum
11. 1 pet majacy dmg 1,8 mln do 2,5 mln (od 500 lv)
1. Administracja: admin + 2 anbu
2. Totalny zakaz botow
3. balans itemow (prota)
4. zmniejszenie expa
5. rzadsze eventy ale lepsze i bardziej rozbudowane
6. ogarnac cos by postacie sie roznily od siebie
7. ogarnac zywioly
8. czesc expowisk usunac z teleporta i dodac za miastem
9. na starcie nie rozdawac prezentow a zrobic nowy box
10. ogarnac forum
11. 1 pet majacy dmg 1,8 mln do 2,5 mln (od 500 lv)
Re: Kiedy start?
^ Nie zapominaj o ogarnięciu strony i odbanowaniu pewnego użytkownika tego forum, poza tym ten pet od 500 lvl? O co z tym chodzi?
Ostatnio zmieniony przez Kadałn dnia Sob Sty 07, 2017 10:07 pm, w całości zmieniany 1 raz (Reason for editing : to chyba ostatni)
Kadan- Chunnin
- Liczba postów : 62
Data dojścia : 30/12/2013
Lat? : 24
Skąd : Tak
Strona 5 z 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Similar topics
» kiedy sofo
» Elo kiedy gramy?
» RESET !!! KIEDY? ZAGRAŁBYM WTEDY
» Pomagier speed up kiedy sagi.
» Nowa edycja SOFO | START 03.05 NIEDZIELA | godz. 18:00
» Elo kiedy gramy?
» RESET !!! KIEDY? ZAGRAŁBYM WTEDY
» Pomagier speed up kiedy sagi.
» Nowa edycja SOFO | START 03.05 NIEDZIELA | godz. 18:00
Strona 5 z 9
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach