Kilka pomysłów od Honneya
5 posters
Strona 1 z 1
Kilka pomysłów od Honneya
Na serwerze po wbiciu 3k lvl'a nie ma co robić tylko expić, expić , expić ew. WAR albo czyścić questy więc moim zdaniem powinno dojść kilka nowości i poprawek :
1.Nowe Questy , nie mówię o questach na low level bo jest ich wystarczająco . Do 1000 levela jest 5-6 questów [bardziej potrzebne] .Po 1000 levelu są 2 questy Sander i UTQ . Moim zdaniem powinien zostać dodany nowy quest na SETA , TRANS/Y [w dalszej części postu] na jakąś "moc" która przykładowo zmniejszałaby obrażenia o 10% Na Spell nowy [ostatnie spelle 500-1300] . Pozatym poziom trudności PTQ a poziom trudności UTQ dla min. levela przeznaczonego do robienia questa to niebo a ziemia . 1000 level nie zrobi sam PTQ nawet ze zbugowanymi defami [może jakimś cudem po 1 jak będzie brał] a 3000 level UTQ robi z palcem w dupce .
2. Transy - jest bug z transem itachiego po UTQ. Kilku graczy narzeka na wygląd transa na 3000 level . Rozumiem Cię Death że z transami to ciężko znaleźć/zrobić oryginalny . Mógłbyś np ograniczyć transy na low levelu a dodać je na high level [już widzę krytykę;/] . Bo np do 1000 levela jest 10 transów a po 1000 levelu jest 1 UT . Przy czym wbić 1000 level to jest kwestia 3h ?
3.Set - moim zdaniem powinien zostać wprowadzony quest na set. Set obniżał był 30-40% od wszystkiego . [7-10% w itemie]
4.Konoha Defender + Pills - według mnie ten item powinien zostać usunięty ponieważ można zbugować i pvp staje się nudne . Pillsy również powinny zostać usunięte . tzn albo zostawić chakra i medic pills albo soldier . Resztę usunąć . Bo heal wyglada tak : czar - 20% hp , soldier 15% hp , medic 15% hp , event pills , 25% hp = 75% .
5.Balans postaci - Skoro żaden z powyższych pomysłów się nie przyjmie to może to .. Na OTS pvp wygląda żalośnie ... 4.5k lv bez defów padnie ode mnie na combo [prócz lee] a z defami 2k lee ustoi ze mną [gdy nie biłbym combo] . Jest sens takiej walki ? Rozumiem że serwer z tymi zbugowanymi defami to jedynie chyba pod pvp grupowe , ale jakieś granice muszą być. . Ponadto : postać Rock Lee powinna mieć obniżone DMG z czarów albo obniżone hp do 2000 lub postacie mające mnożnik hp 2000 zwiększony powinien zostać do 2500 lub DMG powinno zostać zwiększone . Tutaj proszę graczy o jakieś rady bo sam też nie mam co do tego pomysłu . Bo gdy usunie się defa to PVP będzie bez sensu - combo i równy level ded. Więc nie wiem może zmniejszenie DMG/zwiększenie mnożnika HP by poskutkowało . Bo robienie itemów obniżających za dużo DMG jest troszkę bez sensu też bo heal jest dosyć duży i łatwo się można wyleczyc . Przykład tego 2k lee z defami . Wypowiadajcie się o tym punkcie szczegółowiej + sugestie jak to powinno być.
6. Spelle - ostatnie spelle dostaje się na 500-1300 levelu można by dodać jakiś nowy spell dla urozmaicenia i uprzyjemnienia gry [nie chodzi mi o kosmiczne DMG] .
7. Wprowadzenie nowych respów - - rozumiem że to czasochłonne bo trzeba mape urobić pod respa , nowego potwora i w ogóle , ale pozwolicie że się powtórzę : "Przy czym wbić 1000 level to jest kwestia 3h" . Respów do 1000 levela jest multum a później: Helsi - wejście od 1300 okej fajny resp na WIELKI + bez oporów się da expić .
Monker - wejście od 1700 levela przy czym ten level bez defów ustoi góra 2 monki i będzie bił około minuty . Lepiej posiedzieć na helsi .
Mort - wejście od 1900 przy czym ten level bez defów ustoi 1 no góra 2 greye a będzie je bił około minuty czyli na 1900 nie polecam na mort , ciskamy dalej Helsi
Capitan Ground - wejście od 2500 przy czym 2500 level bez defów ustoi góra 2 Capitany a będzie je bił około minuty
Ice Mountain - wejście od 3400 przy czym 3400 bez defow ustoi góra 2 Devile i będzie je bił +/- minutę .
Dlatego proponował bym urozmaicić grę i zastąpić jakieś expowisko lov leveli i wsadzić tam potwory np od 5k . Głupotą według mnie jest też robienie tylu nowych potworów [grey-capitan-ice devil] ich dmg nie wiele się różni tylko wszystkie trzeba bić długo . Dlatego byłbym za ewentualnym zmniejszeniem ich HP albo zrobieniem czegoś takiego
Helsi - wejście od: 1300 bez zmian .
Monker - niech zostanie bez zmian
Mort - wejście od: 2000-2500 - zmniejszyć HP greyów ,exp może zostać.
Capitan Ground - 3500 - zwiększyć DMG , zwiększyć exp , hp mogło by pozostać w tych graniach
Ice Mountain - 5000 - zwiększyć DMG [dmg widocznie większe od Capitanów] , exp większy , HP większe .
[EDIT] Co do tych respów to sam już nie wiem . Ja przyzwyczajony jestem że dużo potworków jest wokół na wolnej przestrzeni i w miare szybko je ubijam . Bo takie stanie i bicie po 1-2-3 jest nudnawe i monotonne . Czyli powiększenie respa , zwiększenie ilości potworów znajdujących się na nim , jesli wezmiemy więcej potworów na klate i szybciej je ubijamy to oczywiście mnożnik za potworka leci w dół .
Wypowiadajcie się , poddajcie propozycje co do tych respów - expowisk.
1.Nowe Questy , nie mówię o questach na low level bo jest ich wystarczająco . Do 1000 levela jest 5-6 questów [bardziej potrzebne] .Po 1000 levelu są 2 questy Sander i UTQ . Moim zdaniem powinien zostać dodany nowy quest na SETA , TRANS/Y [w dalszej części postu] na jakąś "moc" która przykładowo zmniejszałaby obrażenia o 10% Na Spell nowy [ostatnie spelle 500-1300] . Pozatym poziom trudności PTQ a poziom trudności UTQ dla min. levela przeznaczonego do robienia questa to niebo a ziemia . 1000 level nie zrobi sam PTQ nawet ze zbugowanymi defami [może jakimś cudem po 1 jak będzie brał] a 3000 level UTQ robi z palcem w dupce .
2. Transy - jest bug z transem itachiego po UTQ. Kilku graczy narzeka na wygląd transa na 3000 level . Rozumiem Cię Death że z transami to ciężko znaleźć/zrobić oryginalny . Mógłbyś np ograniczyć transy na low levelu a dodać je na high level [już widzę krytykę;/] . Bo np do 1000 levela jest 10 transów a po 1000 levelu jest 1 UT . Przy czym wbić 1000 level to jest kwestia 3h ?
3.Set - moim zdaniem powinien zostać wprowadzony quest na set. Set obniżał był 30-40% od wszystkiego . [7-10% w itemie]
4.Konoha Defender + Pills - według mnie ten item powinien zostać usunięty ponieważ można zbugować i pvp staje się nudne . Pillsy również powinny zostać usunięte . tzn albo zostawić chakra i medic pills albo soldier . Resztę usunąć . Bo heal wyglada tak : czar - 20% hp , soldier 15% hp , medic 15% hp , event pills , 25% hp = 75% .
5.Balans postaci - Skoro żaden z powyższych pomysłów się nie przyjmie to może to .. Na OTS pvp wygląda żalośnie ... 4.5k lv bez defów padnie ode mnie na combo [prócz lee] a z defami 2k lee ustoi ze mną [gdy nie biłbym combo] . Jest sens takiej walki ? Rozumiem że serwer z tymi zbugowanymi defami to jedynie chyba pod pvp grupowe , ale jakieś granice muszą być. . Ponadto : postać Rock Lee powinna mieć obniżone DMG z czarów albo obniżone hp do 2000 lub postacie mające mnożnik hp 2000 zwiększony powinien zostać do 2500 lub DMG powinno zostać zwiększone . Tutaj proszę graczy o jakieś rady bo sam też nie mam co do tego pomysłu . Bo gdy usunie się defa to PVP będzie bez sensu - combo i równy level ded. Więc nie wiem może zmniejszenie DMG/zwiększenie mnożnika HP by poskutkowało . Bo robienie itemów obniżających za dużo DMG jest troszkę bez sensu też bo heal jest dosyć duży i łatwo się można wyleczyc . Przykład tego 2k lee z defami . Wypowiadajcie się o tym punkcie szczegółowiej + sugestie jak to powinno być.
6. Spelle - ostatnie spelle dostaje się na 500-1300 levelu można by dodać jakiś nowy spell dla urozmaicenia i uprzyjemnienia gry [nie chodzi mi o kosmiczne DMG] .
7. Wprowadzenie nowych respów - - rozumiem że to czasochłonne bo trzeba mape urobić pod respa , nowego potwora i w ogóle , ale pozwolicie że się powtórzę : "Przy czym wbić 1000 level to jest kwestia 3h" . Respów do 1000 levela jest multum a później: Helsi - wejście od 1300 okej fajny resp na WIELKI + bez oporów się da expić .
Monker - wejście od 1700 levela przy czym ten level bez defów ustoi góra 2 monki i będzie bił około minuty . Lepiej posiedzieć na helsi .
Mort - wejście od 1900 przy czym ten level bez defów ustoi 1 no góra 2 greye a będzie je bił około minuty czyli na 1900 nie polecam na mort , ciskamy dalej Helsi
Capitan Ground - wejście od 2500 przy czym 2500 level bez defów ustoi góra 2 Capitany a będzie je bił około minuty
Ice Mountain - wejście od 3400 przy czym 3400 bez defow ustoi góra 2 Devile i będzie je bił +/- minutę .
Dlatego proponował bym urozmaicić grę i zastąpić jakieś expowisko lov leveli i wsadzić tam potwory np od 5k . Głupotą według mnie jest też robienie tylu nowych potworów [grey-capitan-ice devil] ich dmg nie wiele się różni tylko wszystkie trzeba bić długo . Dlatego byłbym za ewentualnym zmniejszeniem ich HP albo zrobieniem czegoś takiego
Helsi - wejście od: 1300 bez zmian .
Monker - niech zostanie bez zmian
Mort - wejście od: 2000-2500 - zmniejszyć HP greyów ,exp może zostać.
Capitan Ground - 3500 - zwiększyć DMG , zwiększyć exp , hp mogło by pozostać w tych graniach
Ice Mountain - 5000 - zwiększyć DMG [dmg widocznie większe od Capitanów] , exp większy , HP większe .
[EDIT] Co do tych respów to sam już nie wiem . Ja przyzwyczajony jestem że dużo potworków jest wokół na wolnej przestrzeni i w miare szybko je ubijam . Bo takie stanie i bicie po 1-2-3 jest nudnawe i monotonne . Czyli powiększenie respa , zwiększenie ilości potworów znajdujących się na nim , jesli wezmiemy więcej potworów na klate i szybciej je ubijamy to oczywiście mnożnik za potworka leci w dół .
Wypowiadajcie się , poddajcie propozycje co do tych respów - expowisk.
Ostatnio zmieniony przez Honney Bunny dnia Sro Cze 12, 2013 10:06 pm, w całości zmieniany 3 razy
Honney Bunny- Academy Student
- Liczba postów : 7
Data dojścia : 12/06/2013
sss
1,2,3,4,5 w 90& 6 i 7 popieram. Dlaczego 5 w 90% ponoć lee bije dużo tylko że dajmy na to przyklad. bije naj mniej a raczej wiecej od kiby (kiba) tej postaci wgl nie powinno być na tym ots bo jest ona największym papierem tego otsa. Na lee mozna miec o 200 lvl wiecej od sakury np 4k a 4.2k lee bije tyle samo co sakura 4k lvl. Mówią też ludzie że lee jest łatwa postacią tylko teraz weźmy pod uwage co ma mówić grac bez pacc gdy ma tylko facc nie ma spella ura rege tylko będzie miał targeta od 500 lvl i co on ma mówić gdy go bija np: 4 hantery ???? bije powoli je bo ma tylko targeta. Takie moje zdanie lee powinien pozostać bez zmian a postacie do poprawienia to są tylko 3 między innymi:
Kiba- Jest załosny w 100% wszystko ma słabe
Sasuke- jest papierowy za słaby jak na postacie które lataja normalnie po mapce
Itachi- jest to jeszcze wiekszy papier niź sasuke największy dmg może i ma ale ma za mało hp 2k lvl itachi padnie od 1.6 (naruto,lee,kiler bee,sakura itd. oczw tylko kiba go nie zabije bo kiba to papier) tyle w temacie mam do powiedzenia.
Kiba- Jest załosny w 100% wszystko ma słabe
Sasuke- jest papierowy za słaby jak na postacie które lataja normalnie po mapce
Itachi- jest to jeszcze wiekszy papier niź sasuke największy dmg może i ma ale ma za mało hp 2k lvl itachi padnie od 1.6 (naruto,lee,kiler bee,sakura itd. oczw tylko kiba go nie zabije bo kiba to papier) tyle w temacie mam do powiedzenia.
13201919- Academy Student
- Liczba postów : 4
Data dojścia : 31/05/2013
Odpowiedz
1. Jeśli masz pomysł na quest to go opisz. Bo nie będę robić questa typu darques.
2.Nic nie będę zmieniać bo sądzę że jest dobrze tylko muszę jakoś naprawić trans. itachi UTQ
3.Znów obrona? Nie ponieważ to juz przesada. Najwyżej M lvl + kilka % obrony.
4.Pillsow nie usunę bo gracze będą narzekać(Będę musiał poszukać innego skryptu), a co do konoha defenderów to teraz będzie bezsensu je usuwac bo dużo graczy namęczyło się by je zdobyć poprzez SMS/CZYSZCZENIE QUESTÓW/INNE..
5.Jak opisałeś to tak jest ustawione z tym DMG tylko że to nie jest różnica o miliony.
6.Spele hmm.. no ja nic nie mam przeciwko tylko byś musiał mi napisać np. Nazwę spela i jakby miało wyglądać tak ogółem.
7.Co do potworów to emmm.. postaram się to zrealizować w najbliższym czasie. A jeśli chodzi o urozmaicenie by dać więcej potworów na respa, to niestety będzie trzeba czekać do edycji mapy.
Zmieniac wysp na level inny nie będę bo popatrz z tej strony że nie wszyscy posiadają 4500 Level jak ty. Dodanie wyspy to też trochę zajmuje a jeszcze problem jest taki że już praktycznie nie mam jakich outfitów dawac na nowego potwora :/// chyba ze Ultra Ice Devil,Ultra capitan bomb, i taki tam. Co wy na to ?.
--A WIĘC--
Jeśli chcecie new quest to proszę w dziale pomysły opisać jakby on miał wyglądać mniej więcej
Spele opis (Nazwa,wyglad mniej wiecej,Level)
Monstery jesli nie macie nic przeciwko potworów z takim samym outfitem i tylko dodatek Ultra.
Balansu nie bede zmieniac ponieważ moim zdaniem jest dobrze tylko że ludzie maja % obrony
no i inne u góry wypisałem w podpunktach 1.2.3.4.5.6.7.
Pozdrawiam, Dziękuje.
2.Nic nie będę zmieniać bo sądzę że jest dobrze tylko muszę jakoś naprawić trans. itachi UTQ
3.Znów obrona? Nie ponieważ to juz przesada. Najwyżej M lvl + kilka % obrony.
4.Pillsow nie usunę bo gracze będą narzekać(Będę musiał poszukać innego skryptu), a co do konoha defenderów to teraz będzie bezsensu je usuwac bo dużo graczy namęczyło się by je zdobyć poprzez SMS/CZYSZCZENIE QUESTÓW/INNE..
5.Jak opisałeś to tak jest ustawione z tym DMG tylko że to nie jest różnica o miliony.
6.Spele hmm.. no ja nic nie mam przeciwko tylko byś musiał mi napisać np. Nazwę spela i jakby miało wyglądać tak ogółem.
7.Co do potworów to emmm.. postaram się to zrealizować w najbliższym czasie. A jeśli chodzi o urozmaicenie by dać więcej potworów na respa, to niestety będzie trzeba czekać do edycji mapy.
Zmieniac wysp na level inny nie będę bo popatrz z tej strony że nie wszyscy posiadają 4500 Level jak ty. Dodanie wyspy to też trochę zajmuje a jeszcze problem jest taki że już praktycznie nie mam jakich outfitów dawac na nowego potwora :/// chyba ze Ultra Ice Devil,Ultra capitan bomb, i taki tam. Co wy na to ?.
--A WIĘC--
Jeśli chcecie new quest to proszę w dziale pomysły opisać jakby on miał wyglądać mniej więcej
Spele opis (Nazwa,wyglad mniej wiecej,Level)
Monstery jesli nie macie nic przeciwko potworów z takim samym outfitem i tylko dodatek Ultra.
Balansu nie bede zmieniac ponieważ moim zdaniem jest dobrze tylko że ludzie maja % obrony
no i inne u góry wypisałem w podpunktach 1.2.3.4.5.6.7.
Pozdrawiam, Dziękuje.
Re: Kilka pomysłów od Honneya
Itachi ma mało hp ale za to dużo bije i ma też większe szanse na wygranie ale za to inna postac mniej bije a ma wiecej hp czyli to jakby zrównoważa .13201919 napisał:1,2,3,4,5 w 90& 6 i 7 popieram. Dlaczego 5 w 90% ponoć lee bije dużo tylko że dajmy na to przyklad. bije naj mniej a raczej wiecej od kiby (kiba) tej postaci wgl nie powinno być na tym ots bo jest ona największym papierem tego otsa. Na lee mozna miec o 200 lvl wiecej od sakury np 4k a 4.2k lee bije tyle samo co sakura 4k lvl. Mówią też ludzie że lee jest łatwa postacią tylko teraz weźmy pod uwage co ma mówić grac bez pacc gdy ma tylko facc nie ma spella ura rege tylko będzie miał targeta od 500 lvl i co on ma mówić gdy go bija np: 4 hantery ???? bije powoli je bo ma tylko targeta. Takie moje zdanie lee powinien pozostać bez zmian a postacie do poprawienia to są tylko 3 między innymi:
Kiba- Jest załosny w 100% wszystko ma słabe
Sasuke- jest papierowy za słaby jak na postacie które lataja normalnie po mapce
Itachi- jest to jeszcze wiekszy papier niź sasuke największy dmg może i ma ale ma za mało hp 2k lvl itachi padnie od 1.6 (naruto,lee,kiler bee,sakura itd. oczw tylko kiba go nie zabije bo kiba to papier) tyle w temacie mam do powiedzenia.
Sasuke - hmm no troche nasłuchalem się że ma za mało hp no ale teraz tego nie zmienie bo tak nie można.
Kiba - jutro zobacze co z nim nie tak
Że tak dodam
Proponował bym death żebyś dodał jakieś nowe profesje np:
Ten ten
Sai
Omoi
Konan
Ebisu
Może też kilka postaci na dalekie odległości jak
Deidara
Temari
Kankuro
Cóż to tyle z moich pomysłów oczw jeśli jakaś postać by cie zaciekawiła do dodania to napisz mi na pw na forum to z chęcią napisze a raczej opisze co by mogła mieć.
Ten ten
Sai
Omoi
Konan
Ebisu
Może też kilka postaci na dalekie odległości jak
Deidara
Temari
Kankuro
Cóż to tyle z moich pomysłów oczw jeśli jakaś postać by cie zaciekawiła do dodania to napisz mi na pw na forum to z chęcią napisze a raczej opisze co by mogła mieć.
13201919- Academy Student
- Liczba postów : 4
Data dojścia : 31/05/2013
Re: Kilka pomysłów od Honneya
Death napisał:1. Jeśli masz pomysł na quest to go opisz. Bo nie będę robić questa typu darques.
2.Nic nie będę zmieniać bo sądzę że jest dobrze tylko muszę jakoś naprawić trans. itachi UTQ
3.Znów obrona? Nie ponieważ to juz przesada. Najwyżej M lvl + kilka % obrony.
4.Pillsow nie usunę bo gracze będą narzekać(Będę musiał poszukać innego skryptu), a co do konoha defenderów to teraz będzie bezsensu je usuwac bo dużo graczy namęczyło się by je zdobyć poprzez SMS/CZYSZCZENIE QUESTÓW/INNE..
5.Jak opisałeś to tak jest ustawione z tym DMG tylko że to nie jest różnica o miliony.
6.Spele hmm.. no ja nic nie mam przeciwko tylko byś musiał mi napisać np. Nazwę spela i jakby miało wyglądać tak ogółem.
7.Co do potworów to emmm.. postaram się to zrealizować w najbliższym czasie. A jeśli chodzi o urozmaicenie by dać więcej potworów na respa, to niestety będzie trzeba czekać do edycji mapy.
Zmieniac wysp na level inny nie będę bo popatrz z tej strony że nie wszyscy posiadają 4500 Level jak ty. Dodanie wyspy to też trochę zajmuje a jeszcze problem jest taki że już praktycznie nie mam jakich outfitów dawac na nowego potwora :/// chyba ze Ultra Ice Devil,Ultra capitan bomb, i taki tam. Co wy na to ?.
--A WIĘC--
Jeśli chcecie new quest to proszę w dziale pomysły opisać jakby on miał wyglądać mniej więcej
Spele opis (Nazwa,wyglad mniej wiecej,Level)
Monstery jesli nie macie nic przeciwko potworów z takim samym outfitem i tylko dodatek Ultra.
Balansu nie bede zmieniac ponieważ moim zdaniem jest dobrze tylko że ludzie maja % obrony
no i inne u góry wypisałem w podpunktach 1.2.3.4.5.6.7.
Pozdrawiam, Dziękuje.
1. Uzgodnie to z kolegami i coś ustalimy
2.Ok
3.To jest na podstawie : Set wchodzi = defender wypada . Jesli defender zostaje to pomysł z setem nie aktualny , ale mógłbyś np usunac defender z SMS shopu , z questów i np za tydzien góra 2 usunąć na dobre z otsa . Miałoby to trochę sensu z setem : quest od 5k levela dla 3-5 osób. Nie było by sytuacji że 80% ots'a ma 55% obnizone dmg . Ewentualnie jak już nie robisz z nowymi transami to zrób eq obniżające 5% dmg [jak meteor set] i zwiekszające DMG .
4.Dostosuj to jakoś że można użyć 1 pillsa obojętnie jakiego rodzaju i jest EXH.
5.Moim zdaniem coś jednak w balansie powinieneś pogrzebać , i tak jak mówiłem może i lee nie ma takiego combo jak sakura ale ma tyle hp że ja majac 4.5k lv nie dam rady ubić 2500 lee . Bo walne mu combo zostanie mu red hp i wtedy on sie wyleczy pillsami czy tam czyms . Chyba że zrobisz z pillsami jakoś to pomyślimy jeszcze .
6.To samo co w 1.
7.Mi tam wyglad/nazwa potwora nie przeszkadza . I jakbyś już robił z tymi Ultra to daj im mniej hp niz maja greye/devile/capitany i więcej ich wstaw na respie dmg mniejsze , exp tez troche mniej , w granicach Grey/Monki .
Pozdro .
Honney Bunny- Academy Student
- Liczba postów : 7
Data dojścia : 12/06/2013
Re: Kilka pomysłów od Honneya
7. właśnie bym zmienił te devile i wgl. a te ultra by były lepsze a nie słabsze :S
Re: Kilka pomysłów od Honneya
Death ale nie masz outfitu np. Lalki Sasoriego? Chodzi mi o tego " Akatsuki " sasori, albo outfity Kisame? Sa chyba :)z tego już można coś wymyślić ale, żeby nie narzekali zrób tak, żeby to było od 6-7k levela jak już ; f Bo Diablo w godzine wbija 50 leveli.
Jahwe- Jounnin
- Liczba postów : 107
Data dojścia : 29/05/2013
Lat? : 26
Skąd : Koszalin
Re: Kilka pomysłów od Honneya
no to 50lvl w godzine to i tak szybko. a jakbym zrobil exp od 5-7k to tylko dla niego ? ^^
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach