Balans profesji/Swego rodzaju petycja do Deatha
4 posters
Strona 1 z 1
Czy pomysł powinien być wdrożony?
Balans profesji/Swego rodzaju petycja do Deatha
Jak wszystkim wiadomo na sofo balans postaci praktycznie nie istnieje. Najlepsi są Naruto/Sasuke i reszta schodzi na drugi plan. Death nie wykazuje żadnych chęci poprawienia tego. Ale czy to jest naprawdę tak trudne? Pomysł mój zaczerpnąłem z innego ots, o tematyce Dragon Ball lecz nie widziałem go na żadnym ots Naruto. Mianowicie chodzi mi o podzielenie postaci. Dotychczas najsłabsze postacie to: Choji, Killer Bee, Kiba, Neji itd. Podzielenie postaci na:
tanki - bijące głównie z glove(np. Choji) i sword(np. Killer Bee). Ich spelle na biłyby minimalny dmg, i każdy z nich miałby czar obszarowy na 1000 lvl, z wiadomych przyczyn. Potrzebne byłoby wtedy dodanie skilla Attack Speed i zmienienie nieco broni...nawet nie trzeba zmieniać grafik. Wystarczy z specjalnego questa dać glove TYLKO i wyłącznie dla Chojiego i Sword tylko i wyłącznie dla Killera. Chodzi mi o to żeby ich dmg z ręki był dorównujący spellom drugiej grupy jaką zaraz opisze. Oczywiście postacie te nie posiadałyby Chakra Explosion. Nie muszę chyba także tłumaczyć dlaczego miałyby powiększony przyrost życia i leczenie się z Regeneration gdyż samo HP nie czyni tanka Death...
DPS - postacie bijące głównie z spelli i combo. Nie mogłyby nosić broni przeznaczonych dla tanków. Nie muszę tu chyba dużo tłumaczyć. Kontrowersyjne może być to że chcę by biły wszystkie po tyle samo, lecz z specjalnymi efektami. Chodzi mi o typowe buffy, czyli np. Sharingan. Dodatkowe słabsze postacie mogłyby mieć dostęp do specjalnych czarów np. Sense dla Kiby. Buffy zmodernizowałyby PvP na sofo, i walka opierałaby się głównie na buffie i dobrze wyprowadzonym combo. Można by też to podzielić na Berserkerów, czyli typowego Itachiego który opierałby się głównie na PvP i combo.
By tanki nie zostały w tyle w stosunku do DPS dałbym wszystkim tankom dodatkowo DOBRY PARAL, który zatrzymywałby w miejscu. Dps nie posiadałyby parala.
Druga sprawa to level...czy naprawdę gra ma sens jeżeli ktoś wbije postacią 10000 i ma już cały serwer na targeta? PvP w ten sposób jest nudne. Mój pomysł to to żeby po 6000 lvl exp zmniejszał się do 1x...jaki to ma sens? A taki że każdy byłby RÓWNY. PvP odbywało by się głównie na tym levelu i miałoby to sens. A questy typu Metalic i LTQ byłyby bardziej wymyagające i trudne.
Oto łatwy sposób na dobry balans... twoja sprawa czy chcesz go wykorzystać Death. Dodałem także do tego tematu ankieta na temat balansu. Jest mała szansa że mój pomysł przejdzie, wiem, ale będę probował go za wszelką cenę wdrożyć. Czemu? Bo jak niewielu tutaj mi zależy na tym serwerze gdyż mam do niego sentyment. I nie szkoda byłoby mi poświęcić pare godzin w skrypcie żeby grało na nim jak najwięcej osób. Jeżeli pomysl zostałby wdrożony jestem pewien że wiele osób przekonałoby się z powrotem do sofo. I chodzi mi tu o prawdziwych graczy, nie o dzieci które grają tutaj teraz. Rozpatrz to Death jeżeli naprawdę zależy ci na serwerze.
Mile widziane wszystkie uwagi. Pozdrawiam wszystkich wytrwałych graczy którzy jeszcze grają i tych mniej wytrwałych jednak wciąż wierzących w sofo.
tanki - bijące głównie z glove(np. Choji) i sword(np. Killer Bee). Ich spelle na biłyby minimalny dmg, i każdy z nich miałby czar obszarowy na 1000 lvl, z wiadomych przyczyn. Potrzebne byłoby wtedy dodanie skilla Attack Speed i zmienienie nieco broni...nawet nie trzeba zmieniać grafik. Wystarczy z specjalnego questa dać glove TYLKO i wyłącznie dla Chojiego i Sword tylko i wyłącznie dla Killera. Chodzi mi o to żeby ich dmg z ręki był dorównujący spellom drugiej grupy jaką zaraz opisze. Oczywiście postacie te nie posiadałyby Chakra Explosion. Nie muszę chyba także tłumaczyć dlaczego miałyby powiększony przyrost życia i leczenie się z Regeneration gdyż samo HP nie czyni tanka Death...
DPS - postacie bijące głównie z spelli i combo. Nie mogłyby nosić broni przeznaczonych dla tanków. Nie muszę tu chyba dużo tłumaczyć. Kontrowersyjne może być to że chcę by biły wszystkie po tyle samo, lecz z specjalnymi efektami. Chodzi mi o typowe buffy, czyli np. Sharingan. Dodatkowe słabsze postacie mogłyby mieć dostęp do specjalnych czarów np. Sense dla Kiby. Buffy zmodernizowałyby PvP na sofo, i walka opierałaby się głównie na buffie i dobrze wyprowadzonym combo. Można by też to podzielić na Berserkerów, czyli typowego Itachiego który opierałby się głównie na PvP i combo.
By tanki nie zostały w tyle w stosunku do DPS dałbym wszystkim tankom dodatkowo DOBRY PARAL, który zatrzymywałby w miejscu. Dps nie posiadałyby parala.
Druga sprawa to level...czy naprawdę gra ma sens jeżeli ktoś wbije postacią 10000 i ma już cały serwer na targeta? PvP w ten sposób jest nudne. Mój pomysł to to żeby po 6000 lvl exp zmniejszał się do 1x...jaki to ma sens? A taki że każdy byłby RÓWNY. PvP odbywało by się głównie na tym levelu i miałoby to sens. A questy typu Metalic i LTQ byłyby bardziej wymyagające i trudne.
Oto łatwy sposób na dobry balans... twoja sprawa czy chcesz go wykorzystać Death. Dodałem także do tego tematu ankieta na temat balansu. Jest mała szansa że mój pomysł przejdzie, wiem, ale będę probował go za wszelką cenę wdrożyć. Czemu? Bo jak niewielu tutaj mi zależy na tym serwerze gdyż mam do niego sentyment. I nie szkoda byłoby mi poświęcić pare godzin w skrypcie żeby grało na nim jak najwięcej osób. Jeżeli pomysl zostałby wdrożony jestem pewien że wiele osób przekonałoby się z powrotem do sofo. I chodzi mi tu o prawdziwych graczy, nie o dzieci które grają tutaj teraz. Rozpatrz to Death jeżeli naprawdę zależy ci na serwerze.
Mile widziane wszystkie uwagi. Pozdrawiam wszystkich wytrwałych graczy którzy jeszcze grają i tych mniej wytrwałych jednak wciąż wierzących w sofo.
Wojas- Gennin
- Liczba postów : 12
Data dojścia : 14/06/2013
Re: Balans profesji/Swego rodzaju petycja do Deatha
Kiba jest dobra postacia zamiast tego wpisalbym kanka ^^ mhmm kisame i itachi nawet sakura to tez bardzo dobre postacie ;)lee jest typowym tankiem.
A co do expa powyzej 6k to jest zmniejszone do 0,75x ;D
To co napisales zmieniloby cale sofo
A co do expa powyzej 6k to jest zmniejszone do 0,75x ;D
To co napisales zmieniloby cale sofo
Datte- Jounnin
- Liczba postów : 123
Data dojścia : 25/10/2013
Re: Balans profesji/Swego rodzaju petycja do Deatha
stary tutaj balans jest robiony od września 2013r gdy sparta pisała, że go zrobi
Wystarczy czekać :<wee>: (suchy joke)
Wystarczy czekać :<wee>: (suchy joke)
Sage Mode Pikachu- Gennin
- Liczba postów : 48
Data dojścia : 28/10/2013
Re: Balans profesji/Swego rodzaju petycja do Deatha
Niema co się wysilać, jak jeszcze grałem to pojawiło się sporo świetnych pomysłów, a sofo jest dalej takie jakie było .
Aniolek- Gennin
- Liczba postów : 34
Data dojścia : 04/08/2013
Lat? : 27
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach