Kiedy start?

Strona 3 z 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Re: Kiedy start?

Pisanie  ADMIN on Sob Gru 31, 2016 2:26 pm

Jaki Death scratch
Jam jest Ghost bounce

I nie znam daty startu ale na pewno nie wcześniej niż za tydzień, lub dwa

_________________
avatar
ADMIN
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Liczba postów : 216
Data dojścia : 16/04/2013
Skąd : Sofo

Zobacz profil autora http://Sofo.malware-site.www

Powrót do góry Go down

Re: Kiedy start?

Pisanie  ADMIN on Sob Gru 31, 2016 4:15 pm

Zamiast nagrać dzikie rapsy o SOFO to wolicie tylko hejtować i bluzgać innych! Sad

_________________
avatar
ADMIN
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Liczba postów : 216
Data dojścia : 16/04/2013
Skąd : Sofo

Zobacz profil autora http://Sofo.malware-site.www

Powrót do góry Go down

Re: Kiedy start?

Pisanie  Kokaina na taskerze on Sob Gru 31, 2016 4:24 pm

jakim drogon bolem


Kokaina na taskerze
Gennin
Gennin

Liczba postów : 28
Data dojścia : 18/04/2013

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

nw

Pisanie  Nathy on Sob Gru 31, 2016 7:17 pm

witam was swiry
avatar
Nathy
Gennin
Gennin

Liczba postów : 16
Data dojścia : 23/05/2016
Lat? : 14

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Kiedy start?

Pisanie  Nathy on Sob Gru 31, 2016 7:28 pm

death ty mi dalej nie dales pkt za filmik -.-
avatar
Nathy
Gennin
Gennin

Liczba postów : 16
Data dojścia : 23/05/2016
Lat? : 14

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

The author of this message was banned from the forum - See the message

Re: Kiedy start?

Pisanie  Blyskotka on Nie Sty 01, 2017 12:05 pm

ta kondzio jak ty nagrasz chyba piosenke o dziurach
avatar
Blyskotka
Gennin
Gennin

Liczba postów : 10
Data dojścia : 28/12/2016
Skąd : z boga ojca i matki przekozackiej

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

The author of this message was banned from the forum - See the message

Re: Kiedy start?

Pisanie  Enemmy on Nie Sty 01, 2017 2:24 pm

Ale to i tak ja z Nadakiem jesteśmy w topce zawsze hehe ;] Decz ej kej ej nidma dawaj pp za topke na poprzedniej, popoprzedniej i popoprzedniej edycji xDDDD

Enemmy
Gennin
Gennin

Liczba postów : 43
Data dojścia : 20/01/2014

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

The author of this message was banned from the forum - See the message

Re: Kiedy start?

Pisanie  Kadan on Nie Sty 01, 2017 7:20 pm

Shanks napisał:Ale to i tak ja z Nadakiem jesteśmy w topce zawsze hehe ;] Decz ej kej ej nidma dawaj pp za topke na poprzedniej, popoprzedniej i popoprzedniej edycji xDDDD
Popieram tego pana!

_________________
WAVE ZOSTAJE
robie sofo
UB nie bedzie
[20:44] Zolta Blyskotka: Kuwo
Frajerze
KURWO JEBANA SZMATO
avatar
Kadan
Chunnin
Chunnin

Liczba postów : 62
Data dojścia : 30/12/2013
Lat? : 17
Skąd : Tak

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Kiedy start?

Pisanie  Enemmy on Pon Sty 02, 2017 8:08 pm

I jakbyś mógł to zmień mi ten kurewski nick XDDDDDDDDDDDD

Enemmy
Gennin
Gennin

Liczba postów : 43
Data dojścia : 20/01/2014

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Kiedy start?

Pisanie  Arox on Pon Sty 02, 2017 10:47 pm

Blyskotka napisał:ta kondzio jak ty nagrasz chyba piosenke o dziurach

co ty masz z tymi dziurami? moze masz w zebie
avatar
Arox
Gennin
Gennin

Liczba postów : 43
Data dojścia : 23/06/2014

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

The author of this message was banned from the forum - See the message

Re: Kiedy start?

Pisanie  Arox on Wto Sty 03, 2017 6:30 pm

Whiff of Truth napisał:w głowie xD

w dupie xD
avatar
Arox
Gennin
Gennin

Liczba postów : 43
Data dojścia : 23/06/2014

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Kiedy start?

Pisanie  ADMIN on Wto Sty 03, 2017 8:45 pm

Widzę mądre dyskusje Very Happy

_________________
avatar
ADMIN
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Liczba postów : 216
Data dojścia : 16/04/2013
Skąd : Sofo

Zobacz profil autora http://Sofo.malware-site.www

Powrót do góry Go down

Re: Kiedy start?

Pisanie  Kadan on Wto Sty 03, 2017 9:43 pm

Jeszcze jak

_________________
WAVE ZOSTAJE
robie sofo
UB nie bedzie
[20:44] Zolta Blyskotka: Kuwo
Frajerze
KURWO JEBANA SZMATO
avatar
Kadan
Chunnin
Chunnin

Liczba postów : 62
Data dojścia : 30/12/2013
Lat? : 17
Skąd : Tak

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Kiedy start?

Pisanie  Kadan on Wto Sty 03, 2017 9:55 pm

Jesus Cloud napisał:no gdzie ten arab
JEST I ON XDDDDDDD

_________________
WAVE ZOSTAJE
robie sofo
UB nie bedzie
[20:44] Zolta Blyskotka: Kuwo
Frajerze
KURWO JEBANA SZMATO
avatar
Kadan
Chunnin
Chunnin

Liczba postów : 62
Data dojścia : 30/12/2013
Lat? : 17
Skąd : Tak

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Kiedy start?

Pisanie  Arox on Wto Sty 03, 2017 10:02 pm

Kadałn napisał:
Jesus Cloud napisał:no gdzie ten arab
JEST I ON XDDDDDDD

jak myslisz nadus co z nim zrobimy?
avatar
Arox
Gennin
Gennin

Liczba postów : 43
Data dojścia : 23/06/2014

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

The author of this message was banned from the forum - See the message

Re: Kiedy start?

Pisanie  Arox on Sro Sty 04, 2017 5:32 pm

na taczkach czy z betoniary go wyjebali?
avatar
Arox
Gennin
Gennin

Liczba postów : 43
Data dojścia : 23/06/2014

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Kiedy start?

Pisanie  Blyskotka on Sro Sty 04, 2017 8:22 pm

ODPALAĆ SOFO TOP1 NARUTO OTS YAGA JUŻ MI PAKA NIE ZAJEBIE A KADAN MNIE NIE UJEBIE BEZ ROLA Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
avatar
Blyskotka
Gennin
Gennin

Liczba postów : 10
Data dojścia : 28/12/2016
Skąd : z boga ojca i matki przekozackiej

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Kiedy start?

Pisanie  ADMIN on Sro Sty 04, 2017 9:02 pm

Aż tak tęsknicie! Very Happy Spokojnie pracuję nad czymś i niebawem ruszy, a już na pewno będzie o tym info na stronie więc cierpliwości

_________________
avatar
ADMIN
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Liczba postów : 216
Data dojścia : 16/04/2013
Skąd : Sofo

Zobacz profil autora http://Sofo.malware-site.www

Powrót do góry Go down

The author of this message was banned from the forum - See the message

Re: Kiedy start?

Pisanie  ADMIN on Sro Sty 04, 2017 11:03 pm

Zastanawiam sie czy expa może trochę nie pomniejszyć Twisted Evil
Co o tym myślicie? Bo sądzę, że zwolnienie trochę levelowania wyjdzie na plus i gra się nie znudzi tak szybko

_________________
avatar
ADMIN
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Liczba postów : 216
Data dojścia : 16/04/2013
Skąd : Sofo

Zobacz profil autora http://Sofo.malware-site.www

Powrót do góry Go down

Re: Kiedy start?

Pisanie  Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Strona 3 z 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach